14. mai 2013

Stue bli NY!

Det gikk ganske så fort når vi først satte i gang med Prosjekt Stue.
Tapetet er allerede på plass. Kjekken har stått på!
Det var en god del tapeter som ble dratt med hjem før jeg endelig bestemte meg.
Og da jeg endelig hadde bestemt meg, ombestemte jeg meg!
Noen timer etter vi hadde fastslått at; "denne tapeten velger vi", tok jeg en siste runde gjennom bøkene og kom over en tapet jeg ikke hadde vurdert. Og den ble det.
Nå er jeg kjempeglad for at jeg lyttet til min indre stemme og kikket i bøkene en siste gang!




Tapetet har akkurat de egenskapene jeg ønsker. Den er dekorativ, lun og lager en helhet i stuen. Jeg trenger ikke å skifte ut hverken møbler eller bilder. Hurra!
Vi skal også trekke ut en av fargene i tapetet som vi maler i resten av stuen.



I tillegg har vi begynt å male brannmuren bak peisen i samme farge som peisen og sofaen.
Kommer innlegg og bilder av dette også...


Ha en fin uke, og en fin 17.mai feiring på fredag!

1 kommentar:

  1. Dette er et gammelt innlegg, men jeg prøver
    Hva heter denne tapete med gullmønster ?

    Mvh.
    Inger J.

    SvarSlett