26. april 2013

Tapetesererier

Nå og da kommer jeg over en interiør-utfordring, og ikke sjelden er den i mitt eget hjem.
Er det noe man ser seg litt blind på, så det nettopp det man har rundt seg. Ideene kan boble og flomme over så mye de vil når man ser andre prosjekter, og andre utfordringer, for så å stagnere på hjemmebane. Og slik har vi det, vi interiørdesignere (tror jeg).
I mitt tilfelle snakker jeg om den gigantiske og utrivelige stuen vår på hele 58 kvm.
Et stort, hvitt rom, med begrenset dagslys, helt hvite vegger og en takhøyde på to etasjer med skråtak. Den er umulig å oppnå trivselstemperatur i pga. takhøyden, og i tillegg er den så kjedelig som helt rektangulær.



Men nå har jeg startet så smått med en forandring, for det er bare det som fryder her.
Og heller før enn senere har jakten på tapet til en fondvegg startet.
Inspirasjonen har kommet snikende, selv om jeg innser at tapetvalg virkelig er valgets kval... Det er MYE å velge mellom.
Bilder av fondvegg kommer når jeg har funnet den store tapet-kjærligheten, enn så lenge, her kommer et før-bilde (veeeldig før bilde).


Fondveggen vil bli på veggen til høyre.


Nyt helgen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar